دوئل .برنده ! اختتامیه

با توجه به این که ثانیه ها مثل برق و باد میگذره   و زمین تند تر از اون چه که فکرشو کنیم چرخ چرخ میزنه و دور ما و همه چیز پیچ میخوره و توی کهکشان قر و قمیش میاد و من وقت ندارم صبر کنم تا دوستا و دشمنایی که نیومدن امتیاز بدن بیان پس بسنده میکنم به امتیاز خودتون و خودم .

اون که منم به همتون یه ٢٠ میدم و از انتخاب صرف نظر میکنم تا کسی بایکوتم نکنه . اون که شماهایین که نظر دادین و اما برنده ی جزیره :علیرضا و بعد از اون محمد رضا است . علیرضا ی عزیز به تو تبریک میگم . طهران نیستی تا نسکافه رو ببری 🙂 اگر میای که نسکافه و قهوه و سیگارت محفوظ اگر نه با محمدرضا یه دوئل کنید 🙂

از درخت ابدی ، سمیه ، طراوت ، ترنم ، شراره ، نادی و باقی…نهایت تشکر رو دارم . به زودی با داستان های جزیره ای و میس شانزه لیزه ای خفن به روز خواهم بود . پر از نگفته هام . این جشنواره نشون داد قضاوت کار سختیه و بار آخرمه که دارم از این کارا دست تنها میکنم گرچه همه شما کمکم کردید .

علیرضا….محمدرضا (لطفا به تفاهم برسید و به من بگید ممنون . )

 

 

پایان جشنواره ی جزیره ای

درباره ساناز سید اصفهانی

متولد 14 . 9 . 1360 در تهران ، از سن پنج سالگی وارد هنرستان عالی موسیقی شد و بعد به مدرسه ی هنر و ادبیات ِ صدا و سیما رفت . ساز تخصصی او پیانو بود که به صلاحدید خانواده از ادامه ی تحصیل در این رشته به صورت تخصصی منصرف شد و وارد رشته ی ریاضی فیزیک شد و پیانو را در کنار درس با اساتید مجرب به صورت خصوصی فرا گرفت . او دارای مدرک انیمیشن کامپیوتری از مجتمع فنی تهران میباشد و همزمان با تحصیل و کار در این رشته وارد دانشگاه سوره ی تهران شد و در رشته ی تئاتر ، گرایش ادبیات دراماتیک تحصیل کرد . همزمان با ورود به دانشگاه شروع به همکاری با مطبوعات شد . او با روزنامه هایی چون همشهری ، همشهری مناطق ، اعتماد ، اعتماد ملی ، شرق ، تهران امروز ، فرهیختگان و ماهنامه ی ادبی گلستانه ، مجله ی نقش آفرینان ، ماهنامه ی رودکی و سینما- چشم ( روح سرگردان موزه سینما )، ماهنامه ی سیاسی فرهنگی دنیای قلم . . . همکاری کرده است .

18 نظرات

  1. سلام میس جان
    خسته نباشی بخاطر برگزاری این جشنواره بلاگی
    در هر حال به برنده ها تبریک میگویم و از این که شما و دوستان نوشته های من رو نقد کردین تشکر می کنم و به نکته جالبی هم درمورد نوشته ام اشاره کرده بودی اگرچه که آن مطلب را تند تند و فی البداهه نوشتم.
    از این بگذریم که به هرحال این جشنواره بهانه ای بود برای با هم بودن
    و فقط می خواستم بگویم که چون از داوری کردن متنفرم ضمن احترام به نوشته های دیگران که خواندم آن ها را  اما وارد بحث داوری نشدم و به شما و دوستان واگذار کردم
    خسته نباشی دوست جان

  2. سلام. خسته نباشی

  3. سلام میس جان
    شاید یکی از دلایلی که تو جشنواره ات شرکت نکردم جایزه اش بود ( البته نه بطور دقیق ) . خب من این شانسو داشتم که خیلی پیش از این قضایا  جایزه بگیرم  . کافه موکی ، چند نخ سیگار ،‌مهمان ویژه و البته میس شانزه لیزه با چکمه ای سرخ و کیفی سرخ و …  به صورت واقعیش نه مجازیش .
    زنده باد میس شانزه لیزه

  4. سلام یه عالمه تبریک به جناب علیرضا و جناب محمدرضا خیلی مبارکه ولی باز هم می گم کاش جایزه واقعی باشه.اینجوری مزه اش بیشتره. بهرصورت جشنواره جالبی بود خوشم اومد خیلی

  5. سلام ميس شانزه ليزه عزيزم
    شرمنده از غيبت استعداد بي بديلم در جشنواره كه واقعا نمي دونم چطوري معذرت خواهي كنم.
    با اين حال به روزم
    يك سال از تولدم در بلاگ نويسي گذشت و تو بهترين دوستم در دنياي مجازي هستي. دوستت دارم و هميشه از خوندن نوشته هات لذت مي برم.

  6. میس بزرگوار ، برای اینکه وجدان خودم رو تبرئه کنم ، اجازه مي خواهم به نوبه خودم در تامين جايزه اي براي اين مسابقه مشاركت كنم. يك عدد DVD شامل مجموعه اي موسيقي به انتخاب خودم در قالب MP3 تقديم برنده خواهد شد. برنده در تهران و در منطقه مركزي شهر مي تواند نشاني بدهد براي ارسال توسط پيكي ، چيزي . برنده در خارج از تهران مي تواند نشاني پستي بدهد براي ارسال توسط پست و البته همه اين ها منوط به تائيد و قبول اين پيشنهاد توسط متولي مسابقه و صاحب اين خانه ميس شانزه ليزه عزيز خواهد بود. اگر ايشان موافق باشند .در ضمن اين جايزه هيچ گونه نيت تبليغاتي پسش پنهان نيست . تامين كننده جايزه هم حرفه اش داد و ستد موسيقي نيست .

  7. همین که بعضی از دوستان دلشون می خواست باشن و نشد خودش کلیه. به علیرضا و محمدرضا پیشنهاد می کنم چون راهشون دوره، به سلامتی همدیگه مثلا  نسکافه بخورن.لبخند

  8. ای بابا خاک چیه؟

    بخدا همینکه از داستان و بقیه تعریف کردی کلی خوشحال شدم این از هر جایزه ای با ارزش تر بود برام، من و مطمئنم بقیه واسه جایزه شرکت نکردند! هرچند میدونم نسکافه خوردن با میس شانزه لیزه خیلی با حاله! والبته ترسناک!!! چون ممکنه با شمشیرش سر از تنمون جدا کنه! یا حتی دماغمون رو ببره!!:))))))))))))
    من الان جایزه رو نمیخوام 🙂 میخوام سالهای آینده یه روز که تو یه کافه نشستی صدات کنم و بگم میشه یه نسکافه منو مهمون کنی؟!!! :)) اینجوری باحال تره!
    بازم میخوام بابت زحمت و مرارتی که بخاطر این جشنواره (بهتر از ف ج ر )متحمل شدی ازت تشکر کنم. 🙂 :* 😉
    به محمدرضا جان هم تبریک میگم بابت برنده شدنش. 🙂

  9. به سلامتیتایید به برنده ها تبریک می گم و جایزه ی مستضعفیم هم اینه که لینکشون می کنم. از میس شانزلیزه ی عزیز هم ممنون که کلی زحمت کشید برای این جشنواره ی نُقلی. (آیکون تشویق و سوت)گل

  10. هورااااااااااا!
    من بردم و من بردم نسکافه رو من خوردم!!!هورانیشخند
    قبول نیست این سوالا رو خودت هم باید جواب بدی! داری می پیچونیا!متفکر
    من و محدرضا نسکافه مون رو باید باهم نصف کنیم یا دوتا واسمون میخری؟!!نیشخند
    اصلن بنویس به حساب! نه راستی من باید بنویسم! سر فرصت ازت میگیرمخنده
    اما عجب عکسی گذاشتیا، نسکافه تو جزیره!

    سلام، منتظر میس شانزه لیزه هستم با تبرش!
    جزیره سرفراز باد!گل

  11. ميس شانزه ليزه بزرگوار ، ازت متشكرم .امروز متوجه ام كردي كه چقدر آدم مادي هستم من. فهميدم كه چرا انگيزه شركت در مسابقه رو نداشتم . من قهوه مي خورم زياد ولي نسكافه اصلاً و در ضمن سيگار هم نمي كشم . لطفاً مرحمت فرما كاري كن معنوياتمان رشدي كند ، ديگر از خودمان خجالت نكشيم در مقابل جماعت .
    شاد زي

  12. سلین سلین…..برنده ی محترم نبریییییییییییییییییییییییییییییک….ماشالله ماشالله….!
    خیلی کار باحالب بوداااااا…ایول بر میییییییییییییییییس جااااااااااااااااان

  13. واقعا دل خوشی داره خوش بحالت.

  14. سلام:

    موفق باشی وبلاگ بسیارجالب ومطالب خوبی دارید

  15. سلام:

    موفق باشی وبلاگ بسیارجالب ومطالب خوبی دارید

  16. از دوستان بابت انتخاب ها و تبریک هاشون تشکر می کنم و به علیرضا هم تبریک می گم. به شما هم صمیمانه خسته نباشید می گم و امیدوارم شاهد برگزاری دومین جشنواره ی جزیره ای شما باشم. از درخت ابدی هم بابت تبادل لینک تشکر می کنم.

  17. سلام دوست من
    خوشحال ميشم به وب ما هم سري بزني
    و وب ما هم در لينکستان شما جايي داشته باشه
    اگه موافق بوديد
    ما را با نام
    قالب هاي JAY-Rch يا قالب هاي نفرين شده
    لينک کنيد

    منتظريم
    تا بعد
    بدروود