کتاب از خیرم بگذر در مرور هفتگی کتاب با مسعود بهنود

از خیرم بگذر با صدای ساناز سیداصفهانی

رمان از خیرم بگذر دربرنامه معرفی کتاب

کتاب از خیرم بگذر ، رمانی ست سیال ذهن که با چرخش زاویه دید در روایت ، زبان هم با این چرخش تغییر می کند . در این کتاب شخصیت های مختلف به یک واحد مستقل می رسند و رمان در انتها خودش را حذف می کند .

نکته : * تحقیق و معنا شناسی و زیبایی شناسی و نشانه یابی داستان کچل کفتر باز در ماهنامه ی ادبی چوک چاپ شده است .

  • داستان کاغذ دیواری در هیچ کتابی چاپ نشده است درسایت های ادبی اینترنتی چاپ شده . هرچند این داستان در مجموعه ی غیر قابل چاپ کتاب اول سانازسیداصفهانی تحت عنوان ( کمپلکس ناز ) گنجانده شده بود .
  • برای شنیدن این برنامه باید روی لینک های درج شده کلیک کنید .

از خیرم بگذر در مرور هفتگی کتاب با مسعود بهنود

یا اینکه این فایل را در یوتویوپ بشنوید .

برای خرید اینترنتی کتاب از خیرم بگذر به صفحه ی ( انتشارات اختران ) مراجعه کنید .

یا

https://www.30book.com/Book/85754/%D8%A7%D8%B2-%D8%AE%DB%8C%D8%B1%D9%85-%D8%A8%DA%AF%D8%B0%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86

درباره ساناز سید اصفهانی

متولد 14 . 9 . 1360 در تهران ، از سن پنج سالگی وارد هنرستان عالی موسیقی شد و بعد به مدرسه ی هنر و ادبیات ِ صدا و سیما رفت . ساز تخصصی او پیانو بود که به صلاحدید خانواده از ادامه ی تحصیل در این رشته به صورت تخصصی منصرف شد و وارد رشته ی ریاضی فیزیک شد و پیانو را در کنار درس با اساتید مجرب به صورت خصوصی فرا گرفت . او دارای مدرک انیمیشن کامپیوتری از مجتمع فنی تهران میباشد و همزمان با تحصیل و کار در این رشته وارد دانشگاه سوره ی تهران شد و در رشته ی تئاتر ، گرایش ادبیات دراماتیک تحصیل کرد . همزمان با ورود به دانشگاه شروع به همکاری با مطبوعات شد . او با روزنامه هایی چون همشهری ، همشهری مناطق ، اعتماد ، اعتماد ملی ، شرق ، تهران امروز ، فرهیختگان و ماهنامه ی ادبی گلستانه ، مجله ی نقش آفرینان ، ماهنامه ی رودکی و سینما- چشم ( روح سرگردان موزه سینما )، ماهنامه ی سیاسی فرهنگی دنیای قلم . . . همکاری کرده است .