جشن امضا و رونمای کتاب (ازخیرم بگذر)

خبرگزاری ایبنا : ” ازخیرم بگذر ” رونمایی می شود .

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)مراسم رونمایی و جشن امضای کتاب «از خیرم بگذر!» اثر ساناز سیداصفهانی در کافه رومنس برگزار می‌شود.

«از خیرم بگذر!» آخرین رمان ساناز سیداصفهانی است که در نشر اختران منتشر شده است.

 مراسم رونمایی و جشن امضای کتاب «از خیرم بگذر!» عصر روز چهارشنبه بیست‌وششم تیرماه ساعت 20:30 در کافه رومنس واقع در میدان فردوسی، خیابان فردوسی، کوچه ضرابی ، پلاک4 برگزار می‌شود.

لینک خبر ( اینجا )

سانازسیداصفهانی گفت :” ترجیح دادم دور از مراسم مناسبتی خانه ی کتاب و شهر کتاب ها و ناشرین برای اولین بار برای کتابم رونمایی مستقلی داشته باشم ، بدون حضور هیچ کسی در کنارم ، پشت این میز صحبت کردن مثل دفاع متهمی ست که نه وکیل مدافع دارد نه جرمی مرتکب شده و نه اگر حکم قصاصش را بدهند کسی سر قبرش گریه می کند . من به هیچ کس قدر ” میس شانزه لیزه ” مدیون نیستم . “

در این مراسم پرویز جاهد ، علی دهکردی ، اسماعیل میهن دوست ، علی درستکار، سروش میلانی زاده ، مریم بخشی ، هنگامه عابدین و … شرکت کردند .

کافه رومنس برای چندمین بار میزبانی این مراسم را به عهده گرفت . پیش تر نمایش H2O به نویسندگی و کارگردانی و بازیگری ساناز سیداصفهانی در این کافه نمایشنامه خوانی شد . همین طور داستان خوانی قصه ی ( بهمن خان و توبه اش ” نیز در کافه رومنس اجرا شده بود .

رمان ( از خیرم بگذر ) توسط نشر اختران خرداد 1398 وارد بازار کتاب شد و هم اکنون در کتابفروشی ها و شهر کتاب ها موجود است .


درباره ساناز سید اصفهانی

متولد 14 . 9 . 1360 در تهران ، از سن پنج سالگی وارد هنرستان عالی موسیقی شد و بعد به مدرسه ی هنر و ادبیات ِ صدا و سیما رفت . ساز تخصصی او پیانو بود که به صلاحدید خانواده از ادامه ی تحصیل در این رشته به صورت تخصصی منصرف شد و وارد رشته ی ریاضی فیزیک شد و پیانو را در کنار درس با اساتید مجرب به صورت خصوصی فرا گرفت . او دارای مدرک انیمیشن کامپیوتری از مجتمع فنی تهران میباشد و همزمان با تحصیل و کار در این رشته وارد دانشگاه سوره ی تهران شد و در رشته ی تئاتر ، گرایش ادبیات دراماتیک تحصیل کرد . همزمان با ورود به دانشگاه شروع به همکاری با مطبوعات شد . او با روزنامه هایی چون همشهری ، همشهری مناطق ، اعتماد ، اعتماد ملی ، شرق ، تهران امروز ، فرهیختگان و ماهنامه ی ادبی گلستانه ، مجله ی نقش آفرینان ، ماهنامه ی رودکی و سینما- چشم ( روح سرگردان موزه سینما )، ماهنامه ی سیاسی فرهنگی دنیای قلم . . . همکاری کرده است .