نامبرده،حسین سرشار

از ماضی تا مستقبلش ، حمالِ عمارتی بودم مقرنس نشان ، هر کنجِ ضلعش آیینه‌بندان، از سخنی به سخنی در سفر شدم . در نهایت نیست ، من شدم و آنچه هست گشت نامش شد کتاب . مهره‌های این تسبیح هر یک ستاره‌ای سخنور بودند و زنهارداری استوار کرده دستشان را به دستم دادند تا در یک نبّاشی تاریخ ، متحد شویم با عشقی مسخر به طرب و شور ، به شیرینی اصواتِ بی‌بدیلِ مدفون در سلول‌های عمارت تالار رودکی .

نخ من شدم ،مهره دیگران .

نه آنان که بنازند به حشمت و جاه که آنان که بسازند بر سوزِ دوردستی تاریخی فراخ.

کتاب نامبرده، حسین سرشار همچنان ادامه دارد …

این رونما ، در آشیانِ موزه موسیقی بتهوون به تاریخ سردترین شب ۴۰۲ ، هفتم اسفند و با حضور گرم‌ترین قلبها به سربلندی برپا شد .

کمال تشکر را دارم از عزیزانی که به حرمت او ، ایستاده جلسه را سپری کردند .

از مصادیق حلال شادی همانا حضورِ اساتید و دوستانی بود چون بانو شهلامیلانی و آقایان استاد جاوید مجلسی ، هوشنگ گلمکانی ، سجادپورقناد، اصغر جنابی ،رضاآشفته،محسن خیمه دوز ، اسدالله امرایی ،احمد تهوری و عزیزانی چون آرش نصیری ، سیناجعفری‌کیا، آقای میرعلی‌نقی،دوستان هنرمندی چون‌رویا میرعلمی ، نگین احتسابیان، یکتا اعتمادی و عزیزانم سروش میلانی‌زاده، غلامرضاصراف، علی دادرس ، اسماعیل عباسی، علیرضا کلیایی ، حامد شیوایی،بهاره ارشدریاحی و سحرِ دنیای صوفی و محمدرضا ذبیحی و آرش بابایی عزیز و …

تشکر ویژه دارم از دوست مهربانم جلال زرگانی برای عکس‌های ماندگارش

و

برای همیشه سپاسگزارم از بابک چمن‌آرا ی گرامی و خانه موزه بتهوون برای فرصتی که به این رونما دادند .

درباره ساناز سید اصفهانی

متولد 14 . 9 . 1360 در تهران ، از سن پنج سالگی وارد هنرستان عالی موسیقی شد و بعد به مدرسه ی هنر و ادبیات ِ صدا و سیما رفت . ساز تخصصی او پیانو بود که به صلاحدید خانواده از ادامه ی تحصیل در این رشته به صورت تخصصی منصرف شد و وارد رشته ی ریاضی فیزیک شد و پیانو را در کنار درس با اساتید مجرب به صورت خصوصی فرا گرفت . او دارای مدرک انیمیشن کامپیوتری از مجتمع فنی تهران میباشد و همزمان با تحصیل و کار در این رشته وارد دانشگاه سوره ی تهران شد و در رشته ی تئاتر ، گرایش ادبیات دراماتیک تحصیل کرد . همزمان با ورود به دانشگاه شروع به همکاری با مطبوعات شد . او با روزنامه هایی چون همشهری ، همشهری مناطق ، اعتماد ، اعتماد ملی ، شرق ، تهران امروز ، فرهیختگان و ماهنامه ی ادبی گلستانه ، مجله ی نقش آفرینان ، ماهنامه ی رودکی و سینما- چشم ( روح سرگردان موزه سینما )، ماهنامه ی سیاسی فرهنگی دنیای قلم . . . همکاری کرده است .