{"source_sid":"DA10D80F-0FF9-453C-88F0-E60758D2CB71_1596341301492","subsource":"done_button","uid":"DA10D80F-0FF9-453C-88F0-E60758D2CB71_1596341301490","source":"other","origin":"unknown"}

نمایش اینترنتی ( واتس‌اپ )

نمایش اینترنتی فیلم واتس آپ

خبرگزاری ایسنا

فیلم «واتس اپ» که روایتی از یک عشق شکست‌خورده است مروی هم بر تاریخ شهرنشینی تهران دارد.

به گزارش ایسنا، فیلم بلندِ «واتس اپ» اولین تجربه‌ی سینمایی ساناز سیداصفهانی است که پیش‌تر در عرصه نویسنده و بازیگری هم فعالیت داشته است.

 این فیلم در سال 1393 و با موبایل تصویربرداری شده که کارگردانش درباره آن می‌نویسد: فیلم به همان صورت عمودی یعنی به همان شکلِ بی‌ملاحظه و خودمانی برای ارسال تصاویر فیلمبرداری شده است. درون مایه‌ی «واتساپ»، سقوط یک رابطه‌ عاشقانه و روایتی است از سلف پرتره‌ دختری که در حال ارسال تصاویر شهر تهران برای نامزدش است؛ دختری که در پایان به این نتیجه می‌رسد که باید از صفر شروع کرد و خود را دوست داشت. برای بقا باید با خود به صلح رسید.

 سیداصفهانی دوره کردن تاریخ شهرنشینی تهران، نمایش تالار وحدت و تابلوهای شهر را از دیگر روایت‌هی فیملش معرفی می‌کند و ادامه می‌دهد: شاید بتوان گفت «واتس‌اپ» یک فیلم تجربی و داستانی است تا یک اثر سینمایی با شاکله‌های سینمای بدنه که مخاطب را در پیچ روابط با خودش همراه می‌کند.

 این فیلم در پلتفرم «هاشور» در دسترس است و چند سال پس از تولید با تدوین علی اظهری برای اولین بار نمایش داده می‌شود.

ساناز سیداصفهانی نویسنده کتاب‌های خیابان گاندی، از خیرم بگذر، اسم این کتاب دتول نیست، کیش مات و خیال بازی است که تجربه بازیگری و فیلمنامه نویسی و نمایشنامه‌نویسی در رادیو و تلویزیون را هم داشته است.

انتهای پیام

لینک خبرگزاری ایسنا ( لینک خبر )

درباره ساناز سید اصفهانی

متولد 14 . 9 . 1360 در تهران ، از سن پنج سالگی وارد هنرستان عالی موسیقی شد و بعد به مدرسه ی هنر و ادبیات ِ صدا و سیما رفت . ساز تخصصی او پیانو بود که به صلاحدید خانواده از ادامه ی تحصیل در این رشته به صورت تخصصی منصرف شد و وارد رشته ی ریاضی فیزیک شد و پیانو را در کنار درس با اساتید مجرب به صورت خصوصی فرا گرفت . او دارای مدرک انیمیشن کامپیوتری از مجتمع فنی تهران میباشد و همزمان با تحصیل و کار در این رشته وارد دانشگاه سوره ی تهران شد و در رشته ی تئاتر ، گرایش ادبیات دراماتیک تحصیل کرد . همزمان با ورود به دانشگاه شروع به همکاری با مطبوعات شد . او با روزنامه هایی چون همشهری ، همشهری مناطق ، اعتماد ، اعتماد ملی ، شرق ، تهران امروز ، فرهیختگان و ماهنامه ی ادبی گلستانه ، مجله ی نقش آفرینان ، ماهنامه ی رودکی و سینما- چشم ( روح سرگردان موزه سینما )، ماهنامه ی سیاسی فرهنگی دنیای قلم . . . همکاری کرده است .