اسم این کتاب دتول نیست !

اسم این کتاب دتول نیست
ساناز سیداصفهانی

میخواهم فرار کنم . اما پاهایم نیستند ، زبانم را کنده اند . . . نمیتوانم داد بزنم . دستهایم گوشه ای افتاده اند . سرم را تکان میدهم که از شرِ این هیبت بزرگ شونده خلاص شوم . . . از شر این گردنی که دارد همین جور از توی تخم کش میآید و سری که رو به روی من دارد مثل بادکنک باد میشود . . ناگهان منقارش را مثل انبرباز میکند . سرم را توی منقارش میبرد . من را میخورد . 
از خواب که بیدار میشوم گیج و منگم . از تشنگی دارم هلاک میشوم . یک راست میروم آشپزخانه تا آب بخورم . میبینم که یک فلامینگو روی گاز نشسته است !

اسم این کتاب دتول نیست نوشته ی ساناز سیداصفهانی از انتشارات حوض نقره وارد بازار کتاب شد .

photo : mothmeister

#سانازسیداصفهانی

#اسم_این_کتاب_دتول_نیست

درباره ساناز سید اصفهانی

متولد 14 . 9 . 1360 در تهران ، از سن پنج سالگی وارد هنرستان عالی موسیقی شد و بعد به مدرسه ی هنر و ادبیات ِ صدا و سیما رفت . ساز تخصصی او پیانو بود که به صلاحدید خانواده از ادامه ی تحصیل در این رشته به صورت تخصصی منصرف شد و وارد رشته ی ریاضی فیزیک شد و پیانو را در کنار درس با اساتید مجرب به صورت خصوصی فرا گرفت . او دارای مدرک انیمیشن کامپیوتری از مجتمع فنی تهران میباشد و همزمان با تحصیل و کار در این رشته وارد دانشگاه سوره ی تهران شد و در رشته ی تئاتر ، گرایش ادبیات دراماتیک تحصیل کرد . همزمان با ورود به دانشگاه شروع به همکاری با مطبوعات شد . او با روزنامه هایی چون همشهری ، همشهری مناطق ، اعتماد ، اعتماد ملی ، شرق ، تهران امروز ، فرهیختگان و ماهنامه ی ادبی گلستانه ، مجله ی نقش آفرینان ، ماهنامه ی رودکی و سینما- چشم ( روح سرگردان موزه سینما )، ماهنامه ی سیاسی فرهنگی دنیای قلم . . . همکاری کرده است .