داستان (سیب گاز زده ) نوشته ساناز سیداصفهانی در کانال کتاب پارسی و رادیو داستان

#کتاب_شب  هم اکنون در کانال تلگرامی کتاب پارسی قسمت اول فایل صوتی داستان #سیب_گاز_زده  نوشته #ساناز_سیداصفهانی  و با صدای نویسنده @sanazmiss 👇👇👇👇👇👇

t.me/ketabe_parsi

 #کتاب_صوتی  —————— 📕📖📝 #سيب_گاز_زده  از #كتاب  #خيابان_گاندى  كه با صداى خودم در دو كانال @ketabe_parsi و @radio_dastann همينك پست شده ، در چهار قسمت به روز ميشود .#راوى  اين داستان (راوى كودك ) است . كتاب خيابان گاندى از #نشر_حوض_نقره  وارد بازار كتاب شد . خودم عاشق اين قصه ام !

 #سانازسيداصفهانى  #ساناز_سيداصفهانى  #كتاب  #داستان  #داستانخوانى  #قصه  @howze_noghreh #سيب_گاز_زده

 

درباره ساناز سید اصفهانی

متولد 14 . 9 . 1360 در تهران ، از سن پنج سالگی وارد هنرستان عالی موسیقی شد و بعد به مدرسه ی هنر و ادبیات ِ صدا و سیما رفت . ساز تخصصی او پیانو بود که به صلاحدید خانواده از ادامه ی تحصیل در این رشته به صورت تخصصی منصرف شد و وارد رشته ی ریاضی فیزیک شد و پیانو را در کنار درس با اساتید مجرب به صورت خصوصی فرا گرفت . او دارای مدرک انیمیشن کامپیوتری از مجتمع فنی تهران میباشد و همزمان با تحصیل و کار در این رشته وارد دانشگاه سوره ی تهران شد و در رشته ی تئاتر ، گرایش ادبیات دراماتیک تحصیل کرد . همزمان با ورود به دانشگاه شروع به همکاری با مطبوعات شد . او با روزنامه هایی چون همشهری ، همشهری مناطق ، اعتماد ، اعتماد ملی ، شرق ، تهران امروز ، فرهیختگان و ماهنامه ی ادبی گلستانه ، مجله ی نقش آفرینان ، ماهنامه ی رودکی و سینما- چشم ( روح سرگردان موزه سینما )، ماهنامه ی سیاسی فرهنگی دنیای قلم . . . همکاری کرده است .